EXACT| UL. CISOWA 3| 05-092 ŁOMIANKI| tel. 22 774 01 52 22 774 56 60

Od dawna wiadomo, że każda firma organizująca, bądź biorąca udział w wydarzeniach branżowych, powinna posiadać własne akcesoria reklamowe. W tym oczywiście jedną z ważniejszych funkcji pełni dobrze nam znany rollup, czyli baner reklamowy rozwijany i zwijany w zależności od potrzeb oraz wzbogacony o mechanizm, ułatwiający operowanie. W poniższym krótkim poradniku postaramy się powiedzieć kilka słów o grafikach, które powinny pojawić się na tego typu urządzeniach.

Zaskakujące i skuteczne – zainwestuj w rollupy wysokiej jakości!

Jak wiemy, rollupy posiadają kilka standardowych formatów. O ile wysokość zazwyczaj pozostaje taka samastanowisko na targach było jak najbardziej mobilne i przestrzenne. Jeśli już wybierzemy odpowiedni rodzaj rollupu, możemy zacząć mówić o grafice, która go zapełni. Przede wszystkim powinniśmy pamiętać, że rollup to swoista wizytówka naszej firmy. To właśnie z niej potencjalny klient będzie mógł wynotować sobie numer telefonu, nazwę marki oraz tytuły fanpage’ów w mediach społecznościowych. W związku z tą naczelną rolą informowania o firmie należy pamiętać, aby grafika nie przytłaczała i nie utrudniała odczytu najważniejszych treści. Jednocześnie jednak design całości powinien być na tyle zaskakujący, by goście eventu chętnie zatrzymywali się pod naszym namiotem.

Kontrast przyciągający spojrzenia. Tak należy oddziaływać na klientów

Kolejną zasadą kompozycyjną, jeśli chodzi o wygląd projektu do użycia w rollupie, jest dobór kontrastujących ze sobą barw i środków, tak by mogły one z jeszcze większą skutecznością przyciągać spojrzenia uczestników targów, konferencji, warsztatów i szkoleń. Naturalnie nie musimy ograniczać się do powiększonego loga i minimalistycznej 'wizytówkowej’ estetyki. Możemy ożywić całość zdjęciem lub intensywnie kolorową grafiką, która stanie po przeciwnej stronie klarownej prezentacji loga i danych, czym doskonale zrównoważy ostateczny wygląd projektu.

Ostatecznie jednak, jak w przypadku każdej grafiki, musimy skonsultować jej skuteczność z kimś, kto tego rodzaju projektami zajmuje się na co dzień. W naszej firmie wydrukujemy dla Ciebie wszystko. Żeby jednak materiał reklamowy miał prawdziwą moc oddziaływania na publiczność i potencjalnych klientów, najlepiej omówić jego formę z profesjonalistą. Zgłoś się do nas, a wspólnie zastanowimy się nad najlepszym rozwiązaniem dla Twojego biznesu.