Twoi specjaliści do spraw reklamy bezustannie wmawiają Ci, że bez ciągłego zwiększania budżetu na promocję nie masz najmniejszych szans przebicie się z ofertą do klientów? To ewidentny znak, że Twój dział marketingu wymaga poważnej restrukturyzacji. Z własnego doświadczenia doskonale wiemy, że dotarcie do potencjalnych odbiorców i zbudowanie świadomości firmowej marki jest jak najbardziej możliwe bez wydawania fortuny. W firmie EXACT zajmujemy się stosunkowo prostymi, tanimi, a zarazem efektownymi i skutecznymi formami promocji. Modelowym przykładem będzie tutaj rollup reklamowy – podpowiadamy, jak maksymalnie wykorzystać zalety tych składanych banerów.
1. Firmowe stoiska na targach i konferencjach
Najbardziej oczywiste zastosowanie roll-upów, po prostu promocja wśród grupy docelowej w czystym wydaniu. Ładna, przyciągająca wzrok grafika – najlepiej w połączeniu z zapadającymi w pamięć sloganami – a tego mnóstwo potencjalnych klientów bądź partnerów. Branżowe targi czy konferencje mają to do siebie, że przyciągają ludzi żywo zainteresowanych konkretnymi nowinkami, produktami lub usługami. Wymyślenie i opracowanie chwytliwego przekazu to już Twoja działka – my zadbamy o to, aby rollup reklamowy był wytrzymały, prosty do rozstawienia i jak najlżejszy w transporcie.
2. Promocja w miejscach publicznych
Czyli marketing kierowany do jak najszerszego, lecz zupełnie nie sprofilowanego odbiorcy. Taka reklama również przynosi efekty, a to dzięki ogromnemu zasięgowi. Chodzi o to, żeby jak najwięcej osób przynajmniej spojrzało na baner i zapamiętało markę. Kiedy ktoś będzie potrzebował określonej rzeczy, niechybnie zechce dowiedzieć się więcej o produkcie, który już wcześniej gdzieś rzucił się w oczy. Wykonane przez EXACT rollupy reklamowe możesz spotkać w wielu galeriach handlowych, dworcach kolejowych, a czasami nawet na ulicach w centrach miast.
3. Ścianka do wystąpień przed kamerą
Zainteresowanie mediów może wynikać z pozytywnych wydarzeń związanych z firmą, chęci uzyskania eksperckiego komentarza, a także zdarzeń odbieranych przez opinię publiczną negatywnie. W pierwszym i drugim przypadku z pewnością warto wykorzystać okazję do ekspozycji logo i marki. Nie znajdzie się wystarczająco miejsca i czasu, aby przed spotkaniem z dziennikarzami ustawić dużą ściankę – ścianka roll up może być w takich sytuacjach doskonałym zamiennikiem.
4. Identyfikacja wizualna w samej siedzibie firmy
Współcześnie przekaz kierowany do pracowników, tzw. employee marketing, odgrywa coraz istotniejszą rolę. Grafika przy wejściu od razu pokaże, jakimi wartościami kieruje się Twoja firma. A tak na marginesie: ile razy zdarzyło Ci się błądzić po korytarzach biurowca, bo nie mogłeś znaleźć szukanego pomieszczenia? Rollupy reklamowe mogą służyć również jako precyzyjne drogowskazy, a niejako przy okazji promować firmę i jej marki. Napisz lub zadzwoń i powiedz nam, jakich dokładnie banerów potrzebujesz – my je zrobimy!
Najnowsze komentarze