EXACT| UL. CISOWA 3| 05-092 ŁOMIANKI| tel. 22 774 01 52 22 774 56 60

Dziś bez walki o klienta żaden biznes nie może czuć się bezpieczny, właśnie dlatego coraz więcej miejsc zwraca się w stronę przechodniów. To oni widząc przyjazny komunikat przed sklepem, barem lub kawiarnią, decydują się zajrzeć do środka. W niniejszym artykule wraz z ekspertami w dziedzinie reklamy porozmawiamy o gadżetach, które umożliwiają tego rodzaju marketing, a więc o potykaczach reklamowych.

Trwałe oraz skuteczne na zewnątrz i w środku lokalu: potykacze nowej generacji

Potykacze reklamowe to bardzo szeroka kategoria. Akcesoria opatrzone tą nazwą dzielą się na te do użytku wewnętrznego oraz te, dostosowane do warunków zewnętrznych. W obu przypadkach mamy do czynienia z nadzwyczaj trwałymi i odpornymi na ewentualne urazy mechaniczne materiałami, co naturalnie przekłada się na żywotność poszczególnych modeli. W niniejszym tekście rozpatrzymy jednak klasyczne i chyba najczęściej używane przez firmy z branży gastronomicznej potykacze kredowe, czyli te przypominające szkolną tablicę, na której raz po raz pojawia się najświeższa oferta danego lokalu.

Dziś nad treścią tego rodzaju potykaczy pracują nie tylko wynajęci artyści, ale także pracownicy firm, w tym kucharze, kelnerzy lub barmani. Właśnie dlatego możemy spotkać na nich niesamowite, a przy tym pełne fantazji rymowanki, rysunki, kalambury i wiele innych haseł. Cel jest jeden: zainteresować potencjalnego klienta. Dlatego napisy nierzadko rozbawiają nas, kiedy przechodzimy obok danego lokalu – częściej jednak skutecznie namawiają na skorzystanie z jego kulinarnej oferty. Tego rodzaju potykacze reklamowe, najczęściej dwustronne, przez lata stały się klasycznym orężem w walce o klienta do tego stopnia, że dziś trudno jest wyobrazić sobie miejsce działające bez nich. Niezależnie więc czy mówimy o barze, kawiarni lub restauracji – w każdym z tych miejsc dzień zaczyna się od opracowania najskuteczniejszej treści reklamowej.

Dlaczego również Twoje miejsce powinno reklamować się na potykaczu?

Powodów jest wiele – jak już zdążyliśmy zauważyć, potykacze reklamowe, na których piszemy kredą, stanowią swego rodzaju must-have. Jeśli prowadzimy knajpę, restaurację lub kawiarnię, ich zakup to wręcz konieczność. Potykacze stanowią przestrzeń, na której można efektownie zaprezentować aktualne oferty dnia. W pewnym stopniu więc treść drewnianego potykacza dziś stanowi dowód na otwartość i oryginalność załogi danego lokalu. To ważny powód, by zaopatrzyć się w tego rodzaju akcesorium. Dodatkowo bez problemu użyjemy drewnianego potykacza również przy innych okazjach, jak choćby targi i konferencje branżowe – także te, organizowane wewnątrz budynków.