EXACT| UL. BRUKOWA 6| 05-092 ŁOMIANKI| tel. 22 774 01 52 22 774 56 60

Jeżeli nie prowadzisz żadnych działań promocyjnych, a potencjalni klienci lub partnerzy zupełnie nie znają Twojej marki, to równie dobrze mogłoby Cię na rynku w ogóle nie być. Do powszechnie znanej wśród specjalistów od reklamy reguły należy dopisać przynajmniej jedną rzecz. Pożądane efekty przyniesie wyłącznie dobrze przemyślana, spójna i konsekwentnie realizowana na wszystkich płaszczyznach strategia komunikacji. Jednym z istotniejszych elementów budowania świadomości o firmie wśród odbiorców, a także kreowania określonego wizerunku, jest aktywny udział w branżowych konferencjach oraz otwartych dla szerokiej publiczności targach.

Kilka słów o zasadzie „lepiej być pierwszym niż lepszym”

Powyższe, wielce kontrowersyjne stwierdzenie odnosi się do skojarzeń w ludzkich umysłach. Zdaniem części ekspertów ze świata marketingu największą szansę na pozyskanie klienta ma ta firma, która w danej sytuacji pierwsza przyjdzie na myśl. Wynika to z wiodącej roli emocji w procesie podejmowania decyzji – niejednokrotnie racjonalne argumenty trafiają w próżnię. Możesz przedstawić na targowej scenie wyniki badań dowodzące czarno na białym, że to Twój produkt jest lepszy. I tak niewiele zdziałasz, jeśli w swoim przekazie akcentujesz dokładnie takie same wartości, co konkurencja obecna na rynku od lat.

Dlatego przygotowując stoiska wystawiennicze na targi warto pokazywać innowacyjność, niejako tworzyć nową kategorię – z pomocą EXACT zrealizujesz każdy pomysł. Oczywiście raz zdobyta pozycja nie jest dana na zawsze, liderów da się prześcignąć. Jednak w marketingu prościej (i taniej) unikać bezpośrednich porównań z rywalami niż walczyć. Taka gra rynkowa zwykle sprowadza się do wyścigu na budżety reklamowe i „przekrzykiwania” konkurencji.

Wysokiej jakości stoisko wystawiennicze posłuży Ci przez długi czas

Wykreowanie własnej, unikalnej niszy w świadomości odbiorców niesie ze sobą szereg korzyści. Jedną z nich może być radykalne obniżenie kosztów promocji. Skoro nikt inny nie formułuje przekazu marketingowego w identyczny co Ty sposób, wystarczy „jedynie” konsekwentnie realizować opracowaną strategię. W ten systematyczny sposób zbudujesz świadomość marki na kolejnych wydarzeniach. Ma to również swoje plusy logistyczne, takie jak brak konieczności przygotowania firmowego stanowiska zupełnie od nowa. Podczas następujących po sobie targów czy konferencji spokojnie można korzystać z jednego zestawu i scenariusza, dokonując jedynie korekt stosownych do spodziewanych na miejscu okoliczności. A skoro oferowane przez EXACT stoiska wystawiennicze charakteryzują się trwałością oraz łatwością (de)montażu i transportu… serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą systemów reklamowych na wymiar!