Nie da się ukryć, że okres świąteczny stał się najbardziej dochodowym czasem dla przedsiębiorców. Większość firm potrafi wówczas nawet kilkukrotnie pomnożyć swoje zyski. Wszystko zależy jednak od podejścia właściciela, a szczególnie od przeprowadzonych przez niego działań marketingowych. Właśnie dlatego istotne jest przygotowanie odpowiednich stanowisk promocyjnych. Jakie z nich warto umieścić na konkretnych wydarzeniach?
Jarmark Bożonarodzeniowy — czego nie powinno na nim zabraknąć?
Święta kojarzą się przede wszystkim z licznymi wystawami i atrakcjami skierowanymi zarówno do dzieci, jak i dorosłych. Aby jarmark przykuwał uwagę, nie powinno zabraknąć na nim interesujących stanowisk. Ciekawą propozycją są podświetlane stoiska targowe i degustacyjne. Pierwsze z nich można ozdobić świątecznymi dekoracjami i lampkami. Z kolei drugie będą doskonałą możliwością, by poczęstować gości rozmaitymi potrawami: pierogami, bigosem lub piernikami.
Zorganizowanie niewielkiego Jarmarku Bożonarodzeniowego nie wymaga dużej przestrzeni. Wiele firm decyduje się umieszczać swoje stanowiska reklamowe wewnątrz centrów handlowych. Wówczas, oprócz wymienionych stoisk, można zastosować też roll-upy, potykacze, ścianki banerowe i stojaki na ulotki. Te ostatnie sprawdzą się w przypadku wyjaśnienia odwiedzającym szczegółów na temat organizowanego wydarzenia.
Wydarzenia sylwestrowe — czym przykuć uwagę odwiedzających?
Sylwester to jedno z ważniejszych wydarzeń pod koniec roku. Zarówno chwilę przed nim, jak i w trakcie trwania imprezy sylwestrowej, można zorganizować mnóstwo atrakcji, które z kolei zwiększą sprzedaż wielu produktów. Podobnie jak w przypadku Jarmarku Bożonarodzeniowego, stanowiska promocyjne można umieścić w centrach handlowych, na rynku miejskim lub przed kluczowymi miejscami w mieście. Jakie gadżety warto wtedy zastosować?
Uwagę zwrócić mogą stoiska promocyjne, lady targowe i trybunki reklamowe. Można na nich sprzedawać fajerwerki i dowolne, tematyczne artykuły. Stanowiska mogą zostać przygotowane na zamówienie, aby lepiej wpisały się w potrzeby właściciela firmy. W przypadku wystaw zewnętrznych uzupełnić można je flagami i winderami reklamowymi, a z uwagi na przewidywane zgromadzenia, zaleca się zastosowanie słupków odgradzających.
Grudzień to czas, kiedy dobra promocja firmy potrafi odegrać kluczową rolę, jeśli chodzi o zyski. Warto więc wykorzystać rozmaite stanowiska reklamowe, banery i podświetlane gadżety. Można je dopasować do dowolnego wydarzenia — Świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra czy nawet karnawału. Efekt z pewnością będzie zadowalający.
Najnowsze komentarze