EXACT| UL. CISOWA 3| 05-092 ŁOMIANKI| tel. 22 774 01 52 22 774 56 60

Nie da się ukryć, że okres świąteczny stał się najbardziej dochodowym czasem dla przedsiębiorców. Większość firm potrafi wówczas nawet kilkukrotnie pomnożyć swoje zyski. Wszystko zależy jednak od podejścia właściciela, a szczególnie od przeprowadzonych przez niego działań marketingowych. Właśnie dlatego istotne jest przygotowanie odpowiednich stanowisk promocyjnych. Jakie z nich warto umieścić na konkretnych wydarzeniach?

Jarmark Bożonarodzeniowy — czego nie powinno na nim zabraknąć?

Święta kojarzą się przede wszystkim z licznymi wystawami i atrakcjami skierowanymi zarówno do dzieci, jak i dorosłych. Aby jarmark przykuwał uwagę, nie powinno zabraknąć na nim interesujących stanowisk. Ciekawą propozycją są podświetlane stoiska targowe i degustacyjne. Pierwsze z nich można ozdobić świątecznymi dekoracjami i lampkami. Z kolei drugie będą doskonałą możliwością, by poczęstować gości rozmaitymi potrawami: pierogami, bigosem lub piernikami.

Zorganizowanie niewielkiego Jarmarku Bożonarodzeniowego nie wymaga dużej przestrzeni. Wiele firm decyduje się umieszczać swoje stanowiska reklamowe wewnątrz centrów handlowych. Wówczas, oprócz wymienionych stoisk, można zastosować też roll-upy, potykacze, ścianki banerowe i stojaki na ulotki. Te ostatnie sprawdzą się w przypadku wyjaśnienia odwiedzającym szczegółów na temat organizowanego wydarzenia.

Wydarzenia sylwestrowe — czym przykuć uwagę odwiedzających?

Sylwester to jedno z ważniejszych wydarzeń pod koniec roku. Zarówno chwilę przed nim, jak i w trakcie trwania imprezy sylwestrowej, można zorganizować mnóstwo atrakcji, które z kolei zwiększą sprzedaż wielu produktów. Podobnie jak w przypadku Jarmarku Bożonarodzeniowego, stanowiska promocyjne można umieścić w centrach handlowych, na rynku miejskim lub przed kluczowymi miejscami w mieście. Jakie gadżety warto wtedy zastosować?

Uwagę zwrócić mogą stoiska promocyjne, lady targowe i trybunki reklamowe. Można na nich sprzedawać fajerwerki i dowolne, tematyczne artykuły. Stanowiska mogą zostać przygotowane na zamówienie, aby lepiej wpisały się w potrzeby właściciela firmy. W przypadku wystaw zewnętrznych uzupełnić można je flagami i winderami reklamowymi, a z uwagi na przewidywane zgromadzenia, zaleca się zastosowanie słupków odgradzających.

Grudzień to czas, kiedy dobra promocja firmy potrafi odegrać kluczową rolę, jeśli chodzi o zyski. Warto więc wykorzystać rozmaite stanowiska reklamowe, banery i podświetlane gadżety. Można je dopasować do dowolnego wydarzenia — Świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra czy nawet karnawału. Efekt z pewnością będzie zadowalający.