EXACT| UL. WARSZAWSKA 24| 05-092 ŁOMIANKI| tel. 22 774 01 52 22 774 56 60

Żyjemy w czasach, kiedy gadżetów i akcesoriów związanych z reklamą marki nigdy nie powinno być nam dość. Szczególnie, jeśli mówimy o naszym własnym przedsiębiorstwie. A jednak niektóre sprzęty bywają nieco bardziej praktyczne niż inne, choćby w komunikowaniu naszych sloganów oraz wartości za nimi stojących. Idąc tym tropem, w poniższym wpisie postaramy się wykazać, jak wiele może zdziałać znana wszystkim reklamowa flaga.

Kiedy przydają się flagi reklamowe i dlaczego warto w nie zainwestować?

Oczywiście na co dzień flaga o dowolnych wymiarach i kształcie będzie znakomitym rekwizytem reklamowym, służącym do ubarwienia miejsca przed naszą siedzibą. Powinniśmy ustawić ją w taki sposób, by ewentualny klient nie miał wątpliwości, gdzie należy nas szukać. Jest to rutynowe zadanie stawiane przed flagą reklamową. Co ważne, możemy sporządzić kilka wersji zawartego na fladze projektu, co nieco zdywersyfikuje przestrzeń i wyposaży nas w kilka opcji, z których każda może być także oparta o inny system masztu i mocowań.

Dodatkowo bowiem, a dla niektórych nawet w pierwszej kolejności, flagi reklamowe mają sprawdzić się na wyjeździe, a więc wszędzie tam, gdzie firma zamierza pozyskiwać partnerów biznesowych oraz nowych klientów. Mówimy w tym kontekście głównie o branżowych wydarzeniach pokroju targów, konferencji, czy też coraz częściej seminariów, warsztatów i szkoleń. W takich sytuacjach dobrze jest dysponować bardziej mobilnymi modelami flag. Takimi, które będziemy mogli umieścić nie tylko przed halą targową, ale również wewnątrz obiektu, gdzie odbywa się event.

Co powinno się pojawić na fladze reklamowej, promującej Twoją markę?

Aby flaga reklamowa stała się skutecznym narzędziem marketingowym, zdecydowanie musi spełniać kryterium czytelności oraz przyciągać uwagę kolorystyką bądź niecodziennym, zaskakującym designem. Dobrze więc w projekcie zawrzeć nie tylko logo i charakterystyczne dla marki elementy, ale także wybrać odpowiedni slogan, credo lub call to action, które zmobilizują kupujących do odwiedzenia naszej siedziby i stoiska.

Sprawdzoną praktyką jest wykonanie kilku wersji, w których zmieniona zostanie główna grafika, przesłanie, albo wiodący kolor. Można także zastanowić się nad wydrukowaniem w formie flagi zdjęcia, najlepiej przedstawiającego zadowolonego klienta. Pamiętajmy, że w kwestiach projektowych warto zwrócić się do profesjonalistów, zajmujących się tego rodzaju zleceniami rutynowo. Fachowcy z EXACT pozostają do Twojej dyspozycji – zachęcamy do kontaktu!