Systemy reklamowe
Lady reklamowe
Strona główna » Systemy reklamowe » Lady reklamowe
- Systemy reklamowe
- Ochrona przed COVID-19
- Rollupy
- Rollup outdoor
- Ścianki reklamowe tekstylne
- Ścianki reklamowe Pop Up i inne
- Ścianki podświetlane LED
- Ścianki reklamowe na wymiar
- Lady reklamowe
- Trybunki Reklamowe
- Potykacz
- Potykacz zewnętrzny
- Potykacz drewniany
- Stojaki na ulotki
- Stojaki reklamowe z plexi
- Stojaki reklamowe
- Ramki, listwy OWZ i gabloty
- Ramki LED reklamowe
- Słupki odgradzające
- Słupki odgradzające ze sznurem
- Słupki odgradzające z taśmą
- Flagi i windery reklamowe
- Systemy linkowe i dystanse
- Systemy outdoor - zewnętrzne
- Akcesoria i oświetlenie
- Stojaki na ulotki z plexi
- Systemy na wymiar
- Stoisko Degustacyjne P-CB
- Stoisko promocyjne na kółkach
- Stoisko Promocyjne nr 2
- Stoisko Promocyjne nr 3
- Stoisko Promocyjne nr 3 z topperem
- Stoisko promocyjne nr 4
- Stoisko promocyjne nr 4 z topperem
- Stoisko Promocyjne Pop UP 2 x 1
- Stoisko Promocyjne Pop UP 2 x 2
- Stoisko Promocyjne Pop UP 2 x 2 łuk
- Stoisko Tekstylne z taśmą rzep
- Stoisko Tekstylne z taśmą silikonową
- Lada Reklamowa na wymiar
Stoiska promocyjne, z jakich korzysta się w trakcie różnego rodzaju targów czy w innych miejscach mogą mieć bardzo różne formy. Często nie ma potrzeby, by poświęcać środki i miejsce na budowę pełnowymiarowej ekspozycji – wystarczy lada targowa. Mimo wszystko jednak, należy zadbać o to, by promocja bądź inne działania odbywały się w odpowiednich warunkach, przede wszystkim z punktu widzenia wizerunku przedsiębiorstwa i oferowanego przez nie produktu. Lady reklamowe opatrzone stosowanymi motywami graficznymi stanowią tutaj nieodzowne wyposażenie. Dobrze przygotowana lada wystawiennicza zdecydowanie ułatwia kontakt z odbiorcą, któremu łatwiej jest zlokalizować i zidentyfikować dane stanowisko, ponadto odpowiednia jego forma budzić będzie większe zaufanie. Postać, jaką przybierze lada targowa może być różna i zależy od konkretnego użytkownika, a także jej przeznaczenia w danym miejscu. Nasza szeroka oferta daje w tym zakresie duże możliwości. Zapraszamy do zapoznania się z jej szczegółami.
Wysokiej jakości lady wystawiennicze znacznie podnoszą skuteczność działań promocyjnych
Mimo wielkich możliwości innych form promocji, zwłaszcza w związku z szybkim rozwojem technologii informatycznych i korzystających z nich mediów, nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z klientem. Obecność na różnego rodzaju wydarzeniach, gdzie spotkać można osoby potencjalnie zainteresowane daną ofertą, jest jednym z najlepszych sposobów na zaprezentowanie się, a także zebranie uwag i spostrzeżeń. Potrzeba jest do tego dobra lada wystawiennicza. Szanse na dużą liczbę interakcji z potencjalnymi odbiorcami da nam bowiem tylko odpowiednio przygotowane stoisko. To, jak wygląda nasza lada wystawowa mówi o nas wiele. Dlatego warto przygotowywać lady promocyjne korzystając ze sprawdzonych, doskonałych rozwiązań najwyższej jakości, jakie ma w swojej ofercie firma Exact. Lada reklamowa, jaką mogą nabyć nasi Klienci może być przygotowana na bazie kilku rozwiązań gotowych, a także wykonana na wymiar z wysokiej jakości profili aluminiowych i płyt MDF oraz PCV. Wówczas lada promocyjna będzie znakomicie dopasowana do istniejących potrzeb i przestrzeni, jaką mamy do dyspozycji. Oferujemy także owijane grafiką lady targowe z możliwością wygodnego składania, które dzięki umiarkowanej wadze są łatwe w transporcie. Stoisko promocyjne, które wyróżnia się spośród innych i nie zdradza żadnych oznak niedbałości w jego przygotowaniu, to zawsze doskonała wizytówka. Nasze lady wystawowe pozwalają właśnie takie stworzyć. Potencjał, jaki kryją w sobie lady reklamowe z nami można wykorzystać w stu procentach.
Podczas konferencji branżowych i targów często pojawia się konieczność przygotowania specjalnego stoiska, na którym prezentowane będą kolejne oferowane przez nas produkty. Firmy zajmujące się tworzeniem takich stanowisk promocyjnych są nam dziś w stanie zaproponować wiele ciekawych rozwiązań, zarówno mniej, jak i bardziej konwencjonalnych. Na liście tych, które budzą największe zainteresowanie wśród klientów, niezmiennie prym wiodą jednak przede wszystkim trybunki i lady.
Cechy dobrego stoiska promocyjnego
Nie każde stoisko promocyjne jest tak samo interesujące. Może się wydawać, że nie jest to element, któremu należy poświęcać zbyt wiele uwagi, tak naprawdę bowiem znaczenie ma przede wszystkim to, co jest na nim prezentowane. W rzeczywistości jednak na dużych imprezach, na których konkuruje się o uwagę gości z wieloma innymi podmiotami, nie ma elementów nieważnych. Lada reklamowa nie jest wcale mniej istotna niż jakość samego firmowego logo zwłaszcza, że to, co niedopracowane i niezgodne z otoczeniem, łatwiej zapada w pamięć i rzuca się w oczy niż to, co zostało dobrane ze smakiem i w sposób przemyślany.
Dobrze dobrane stoisko promocyjne powinno mieć więc odpowiednie wymiary. Nie może być zbyt małe w porównaniu do przestrzeni zajmowanej przez firmę, potencjalni klienci mogą bowiem nie zadać sobie trudu na jego poszukiwanie. Ważne jest również to, aby było ono rozwiązaniem oryginalnym. Jedno z wielu identycznych stoisk nie tylko nie zapadnie w pamięć, ale nawet zirytuje osoby potencjalnie zainteresowane firmową ofertą.
Przykłady ciekawych lad i trybunek
Trudno dziś mówić o tym, że stoisko degustacyjne jednego typu jest na tyle popularne, aby dominować nad innymi. Nie można jednak nie dostrzec tego, że na liście tych, które zamawiane są szczególnie często, wysoką pozycję zajmują stoiska promocyjne pop up. Na ich popularność składa się zresztą przynajmniej kilka czynników. Najczęściej zwraca się uwagę na to, że ich konstrukcja, choć ciekawa, jest w rzeczywistości relatywnie prosta, a co za tym idzie – stoiska tego typu można bez trudu transportować i składać. Docenia się także wielość możliwości konfiguracyjnych sprawiającą, że to samo stoisko może wyglądać nieco inaczej na kolejnych imprezach, na których się je wykorzystuje.