Reklama outdoor, czyli wszelkiego rodzaju materiały reklamowe, wystawiane na zewnątrz, które w sposób stały lub tymczasowy będą przyciągały oko potencjalnego klienta, stanowi cały czas absolutnie nieodzowny element wszelkich systemów reklamy. Związane jest to z prostym faktem, iż trzeba być zauważonym, aby zaistnieć na rynku. Reklama zewnętrzna outdoorowa zwiększa rozpoznawalność danego produktu czy też usług.
- Systemy reklamowe
- Rollupy
- Rollup outdoor
- Ścianki reklamowe tekstylne
- Ścianki reklamowe Pop Up i inne
- Ścianki podświetlane LED
- Ścianki reklamowe na wymiar
- Trybunki i Lady reklamowe
- Potykacz
- Potykacz zewnętrzny
- Potykacz drewniany
- Stojaki na ulotki
- Stojaki reklamowe z plexi
- Stojaki reklamowe
- Ramki, listwy plakatowe i gabloty
- Ramki LED reklamowe
- Słupki odgradzające
- Słupki odgradzające ze sznurem
- Słupki odgradzające z taśmą
- Flagi i windery reklamowe
- Systemy linkowe i dystanse
- Systemy outdoor - zewnętrzne
- Akcesoria i oświetlenie
- Stojaki na ulotki z plexi
- Systemy na wymiar
Nowoczesne systemy wystawiennicze zewnętrzne
- Namiot reklamowy
- Stojak Panda
- Banda
- Leżak reklamowy
- Ścianka Banerowa Zewnętrzna
- Roll Up Outdoor VT
- Stojak alusystem wiatroodporny
- Stojak trójkątny wiatroodporny
- Okienny maszt flagowy
- X-Banner okienny
- Plecak z masztem flagowym
- Plecak z X-bannerem
Klasyczna reklama wciąż żywa
W dobie dominacji nowoczesnej technologii zazwyczaj podstawowe wysiłki w kierunku zdobywania klientów czynione są w rzeczywistości wirtualnej. Króluje marketing w wyszukiwarkach internetowych, firmy promują się na portalach społecznościowych i rozsyłają masę materiałów reklamowych, na przykład w postaci newsletterów. Komunikujemy się globalnie i jest to całkowicie naturalne. Jednak z drugiej strony, żyjemy zupełnie lokalnie i zawsze tak będzie. Dlatego systemy klasycznej reklamy, zwłaszcza reklamy outdoor, przeżyją wszystkie inne formy reklamy i zawsze będą miały swoją niezastąpioną rolę do spełnienia.
Reklama zewnętrzna
Istnieje szeroki wybór nośników promocji zewnętrznej. Za najciekawsze reklamy outdoor można uznać takie propozycje, jak na przykład:
- stojaczki typu panda;
- bandy;
- ścianki reklamowe (banerowe);
- pajączki outdor;
- roll-upy;
- stojaki aluminiowe;
- maszty flagowe (fasadowe, okienne i wolnostojące);
- banery okienne;
- plecaki reklamowe (z flagami i x-banerami).
Znaczenie reklamy outdoor
Reklama outdoor to sposób na pokazanie się i możliwość wyróżnienia w tłumie. Nowoczesne systemy wystawiennicze są szczególnie przydatne w sytuacji, kiedy podmiot znajduje się w otoczeniu innych i chce być na ich tle widoczny.
Decydując się na systemy ekspozycyjne zewnętrzne, budujemy prestiż, a także wizerunek przedsiębiorstwa. W tym wypadku trzeba mieć na uwadze, że reklama outdoor musi cechować się odpowiednią jakością i powinna być prawidłowo zabezpieczona, np. dzięki zastosowaniu stojaków wiatroodpornych czy też niebrudzących się flag.
Należy pamiętać, że w dążeniu do marketingowego, a także finansowego sukcesu firmy, konieczne jest skupienie się na działaniach typu outdoor, a więc tych zlokalizowanych w plenerze/na otwartej przestrzeni. Reklama zewnętrzna stanowi skuteczny sposób dotarcia do szerokiego grona potencjalnych odbiorców!