Dynamika, tajemniczość czy miłosne intrygi — wszystko to wywołuje u czytelników zachwyt i sprawia, że niemal uzależniają się oni od opowiadanej historii. Wielu z nich dostaje ciarek na samą myśl o kolejnym cyklu ulubionej powieści. Co jednak w sytuacji, gdy odbiorca nie zna jeszcze naszego tytułu? W jaki sposób rozbudzić u niego wyobraźnię i wręcz wciągnąć go w naszą opowieść? Sekret sukcesu jest mniej zagadkowy, niż może Ci się wydawać.
Ścianki wystawiennicze — sposób na pobudzenie wyobraźni
Każdego roku w kilku miastach w Polsce — m.in. Krakowie lub Warszawie — odbywają się Międzynarodowe Targi Książki. To świetna okazja dla wydawnictw, redakcji czy autorów, aby wypromować dane dzieło. Konkurencja jest jednak dość spora i mimo że niektóre z opowieści mogą być mniej interesujące niż nasze, to cieszą się dużo większą popularnością. Dlaczego? Odpowiedź jest bardzo prosta: „marketing dźwignią handlu”. Organizatorzy zadbali o to, aby ich stoisko było wystarczająco efektowne, żeby wzbudzić zainteresowanie czytelników. Jak możemy przechylić szalę zwycięstwa? Jednym ze sposobów są ścianki wystawiennicze.
Sporej wielkości stojąca reklama przedstawiająca charyzmatyczne postacie, klimatyczne otoczenie czy ciekawe akcenty towarzyszące opowieści z pewnością zwrócą uwagę odbiorców. Dobór właściwej kolorystyki grafiki oraz hasła reklamowego także gra tu kluczową rolę. Świetnym wyborem są więc tekstylne ścianki wystawiennicze tworzone pod zamówienie. Przy współpracy z profesjonalnym grafikiem możesz przenieść opowieść na obraz i tym samym zaciekawić czytelników. To jednak nie wszystko!
Trybunki wystawiennicze — mały akcent, duża zmiana
Stoisko bez trybunki lub lady prezentacyjnej nie ma racji bytu. To właśnie przy niej siada lub staje autor książki bądź wydawca i prezentuje konkretną pozycję. Lada reklamowa może służyć do ułożenia na niej egzemplarzy książek, a także do wystawiania dedykacji albo autografów. Oprócz tego trybunka wystawiennicza może zostać również oklejona ciekawą grafiką rodem ze scen filmowych i tym samym intrygować czytelników.
Kasetony i podświetlane elementy — efektowny dodatek
Nasze własne stoisko z książkami warto zwieńczyć efektownymi dodatkami. Do tych najpopularniejszych i najciekawszych należą kasetony podświetlane oraz wszelkiego typu stojaki reklamowe bądź potykacze, które sprawią, że żadna osoba nie przejdzie obojętnie obok naszej wystawy. Dobrze, gdyby ścianka podświetlana wpasowała się w klimat naszej scenerii. Jeśli więc na okładce pojawiają się elementy warte podświetlenia, wtedy taka dekoracja będzie strzałem w dziesiątkę. Prosty trick, a jaki skuteczny!
Mamy nadzieję, że z naszą drobną pomocą uda Ci się sprzedać bądź wypromować literaturę! Jeśli nie chcesz samemu kompletować wyposażenia stoiska reklamowego, dobrym wyborem jest też zakup gotowych zestawów. Posiadają one wszystko, co niezbędne do wzbudzenia zainteresowania potencjalnych odbiorców. Koniecznie wypróbuj nasze sposoby i daj znać, czy Twoja książka stała się już bestsellerem!
Najnowsze komentarze