EXACT| UL. WARSZAWSKA 24| 05-092 ŁOMIANKI| tel. 22 774 01 52 22 774 56 60

Targi pracy odbywają się w wielu miastach w Polsce. Jest to ogromna szansa zarówno dla pracowników, jak i pracodawców na znalezienie dokładnie tego, czego się szuka. Pierwsi z nich mają możliwość zapoznania się z interesującymi ofertami pracy z różnych branż. Z kolei drudzy mogą w krótkim czasie zrekrutować dużą ilość osób — w tym także absolwentów szkół wyższych, którzy na takich wydarzeniach często się pojawiają. Na targach trzeba się jednak liczyć z dużą konkurencją i żeby w ogóle dotrzeć do szerszego grona odbiorców, warto się w jakiś sposób wyróżnić.

Wyróżnij się z tłumu!

Kluczowe dla zwrócenia uwagi przyszłych pracowników jest odpowiednie zaaranżowanie wyspy. Na pierwszy ogień powinny pójść stylowe rollupy, na których można umieścić dużą, ciekawą grafikę. Jeżeli dysponujemy większą ilością miejsca, rollupy możemy zamienić na przykład na ścianki wystawiennicze typu pop-up. Swoje stanowisko na targach pracy warto odgrodzić czymś funkcjonalnym — dobrym pomysłem w tym przypadku mogą być ścianki tekstylne z własnym logo. Dzięki temu klienci, łatwo będą mogli odnaleźć stoisko firmy. Zakończenie dobrej, a zarazem skromnej aranżacji (ze względu na ograniczoną przestrzeń) stanowią lady i trybunki reklamowe. Na takich ladach można umieścić wizytówki, przekąski czy ulotki.

Nie pozwól, by odbiorca się nudził!

O ile zazwyczaj na targach pracy naszą firmę reprezentuje kilku pracowników, to jednak może zdarzyć się, że klient będzie musiał chwilę poczekać na udzielenie informacji o danej branży. Z reguły jednak odwiedzające stoiska osoby nie należą do cierpliwych i to naszym zadaniem jest zwrócenie ich uwagi na reklamę podczas oczekiwania na reprezentanta firmy. W tym celu niezbędne będą stojaki na ulotki — najlepiej umieszczone przed wejściem, jak i wewnątrz boksu. Klient dzięki temu zapozna się z tym, czym zajmuje się firma, co oferuje itp., nawet bez konieczności czekania na obsługę. Dysponując ściankami reklamowymi, można umieścić na nich ciekawe grafiki, komiksy, a także wypisać nagrody czy osiągnięcia zdobyte przez firmę. Warto więc zamienić nudną poczekalnię w kącik wiedzy połączony z odrobiną humoru. Nie powinno zabraknąć też cukierków!

Przyciągnięcie przyszłych pracowników i utrzymanie ich w poczekalni nie musi być trudne. Warunkiem jest zadbanie o właściwe zaaranżowanie stoiska. Jeśli przestrzeń na to pozwala, można zdecydować się na gotowe systemy modułowe przygotowane pod stanowiska targowe. Aby efekt reklamy był ciekawszy, zaleca się zastosowanie akcesoriów oraz oświetlenia w formie reflektorów, lamp LED i subtelnych listew oświetleniowych. Firma, która z zaangażowaniem podejdzie do promocji swojego biznesu, zostanie znacznie lepiej odebrana w oczach potencjalnych pracowników.