EXACT| UL. CISOWA 3| 05-092 ŁOMIANKI| tel. 22 774 01 52 22 774 56 60

Ulotki są nadal jedną z najpopularniejszych form reklamy i przekazu informacji, która może docierać do różnych grup wiekowych i docelowych odbiorców. Są dobrą metodą, by zaistnieć w świadomości klienta, który jeszcze nie skorzystał z naszych usług, a ich grafikę, kształty i rozmiary można swobodnie wybierać przy zamówieniu w drukarni. Jednak aby ten potencjał optymalnie wykorzystać nie wolno zapominać o odpowiedniej ekspozycji, więc wybór stojaka na ulotki będzie równie ważny. Tu także oferta jest przebogata i obfituje w wiele możliwości, dlatego warto przyjrzeć im się bliżej oraz poznać materiały na stojaki na ulotki, które są obecnie najczęściej wybierane.

Czym kierować się przy wyborze materiału na stojak na ulotki?

Będące jednym z podstawowych narzędzi promocji stojaki na ulotki zewnętrzne, jakie można ustawiać przed wejściem do lokalu bądź siedziby firmy, mogą przybierać różne formy i są wykonywane z trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne materiałów – to właśnie stal, aluminium czy polipropylen są gwarantami tego, że stojak będzie się świetnie prezentować nawet po długim czasie ciągłej eksploatacji. Jeśli mamy dylemat, jakie wewnętrzne stojaki na ulotki sprawdzą się najlepiej, to należy rozważyć sposób ich ustawienia bądź montażu – wolnostojące, eleganckie stojaki aluminiowo – drewniane, efektowne wiszące stojaki z perforowanej stali lub delikatne, nie rzucające się w oczy ekspozytory ulotek bądź broszur w postaci aluminiowego słupka z dokręcanymi pod wybranym kątem plastikowymi kieszeniami.

Jakie są najlepsze rozmiary stojaków na ulotki dla różnych typów biznesu?

Stojaki na ulotki dla firm powinny nie tylko korespondować z ich wizerunkiem, ale też zapewniać dobrą ekspozycję materiałów reklamowych, folderów, katalogów czy broszur informacyjnych. Dlatego warto już na wstępie określić format i wielkość kieszeni, w których mają się one znaleźć – nie mogą być zbyt płytkie i wąskie, by swobodnie mieścić folder ani za duże i za głębokie na pojedyncze arkusze niewielkich ulotek. Rozmiar stojaka powinien być wybrany tak, aby był on widoczny i zachęcał do podejścia oraz sięgnięcia po zawartość, natomiast nie może stanowić zawalidrogi ograniczającej przestrzeń czy swobodę poruszania się w jego pobliżu.

Czy stojaki na ulotki zewnętrzne są lepsze niż wewnętrzne?

Zewnętrzne stojaki reklamowe to zawsze forma zaproszenia do zapoznania się z ofertą i przedstawienia informacji dla osób, które jeszcze nie miały styczności z naszą firmą bądź działalnością. Przekazywane w ten sposób ulotki mogą zachęcić do wejścia do środka lub zapamiętania lokalizacji firmy, lokalu, restauracji czy usług, która to może przydać się w przyszłości. Wewnętrzne stojaki na ulotki sprawdzają się doskonale wszędzie tam, gdzie stale przebywa mnóstwo osób – poczekalnie, hole wejściowe, korytarze czy pasaże w galeriach handlowych. Sięgnięcie po kolorową ulotkę z efektownego stojaka odbywa się mimowolnie, dzięki czemu taka forma reklamy, która nie jest ukierunkowana na konkretnego odbiorcę ma bardzo duży zasięg.

Jakie funkcje dodatkowe powinien mieć stojak na ulotki?

Funkcjonalny stojak na ulotki, jaki wybieramy dla swojej firmy, może też być przenośny i ustawiany okazjonalnie, na przykład podczas targów, eventów, wydarzeń czy prezentacji. Dlatego można wybierać składane modele, wyglądające nowocześnie oraz elegancko, a zarazem możliwe do szybkiego złożenia i schowania do pokrowca oraz zabrania ze sobą tam, gdzie będą potrzebne. Niektóre rozwiązania oferują kieszenie na ulotki o różnej wielkości, na przykład zamienne A3 i A4, co może być przydatne jeśli chcemy eksponować w nich kilka rodzajów materiałów reklamowych odmiennych formatów.

Ile kosztuje dobry stojak na ulotki i jak znaleźć najlepszą ofertę?

Jak w przypadku wielu innych rozwiązań reklamowych, tak też i stojaki na ulotki są oferowane w różnych kategoriach cenowych, należy jednak pamiętać, że koszt zamówienia i wykonania stojaka oraz jego końcowa cena są zawsze wypadkową jakości i precyzji wykonania oraz wyboru materiałów. Może się zatem okazać, że najniższa pod względem kosztów oferta nie spełni oczekiwań, zaś efekt finalny daleki będzie od zdjęć bądź wizualizacji na stronie producenta. Warto zaufać renomowanym dostawcom, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie, służą fachową pomocą od A do Z i oferują pełen profesjonalizm począwszy od wspólnego ustalenia projektu aż po jego staranne wykonanie. Takim miejscem przyjaznym klientom jest Exact, a ich zaufanie i pochlebne opinie są najlepszym świadectwem jakości, którą oferujemy.