EXACT| UL. CISOWA 3| 05-092 ŁOMIANKI| tel. 22 774 01 52 22 774 56 60

https://www.exact.ne Różnorodność współczesnych technik eksponowania reklamy i informacji pozwala wybrać rozwiązania pasujące do indywidualnych potrzeb klienta i spełniające jego wymagania. Wciąż jedną z najpowszechniej spotykanych, popularnych oraz stosunkowo niedrogich metod są potykacze reklamowe. Jak sama nazwa sugeruje, to nośnik wiedzy o nas i naszej ofercie, na który klient dosłownie wpada. Aby jednak nie czuł, że zastawiamy na niego pułapkę, warto bliżej przyjrzeć się tym prostym w założeniu i niezwykle uniwersalnym zewnętrznym ekspozytorom reklamowym, by wybrać wariant idealny dla potrzeb naszej działalności i pozytywnie trafiający do świadomości odbiorców.

Dlaczego potykacze są kluczowym elementem reklamy zewnętrznej?

Zasadniczą cechą, którą oferują potykacze – stojaki reklamowe, usytuowane tuż przy wejściu do lokalu bądź firmy czy obok stoiska, jest ich mobilność. W odróżnieniu od stałych form reklamy, jak ramki czy gablotki, można je ustawiać swobodnie i zgodnie z intencją, wykorzystując na przykład ruchliwy chodnik w pobliżu czy wjazd na parking przed obiektem, jeśli nasza działalność nie jest dobrze widoczna z ulicy. W parze z ich funkcjonalnością i łatwym przenoszeniem z miejsca na miejsce idzie wygoda – tę formę reklamy może przygotować i ustawić jedna osoba, a potykacze reklamowe, drewniane czy aluminiowe, są stabilne i widoczne z daleka. W przypadku gwałtownej zmiany pogody, silnych porywów wiatru czy intensywnej ulewy sprzątnięcie go zajmuje kilka chwil, co zmniejsza ryzyko jego uszkodzenia. Kolejny walor, jaki mają do zaoferowania oryginalne potykacze reklamowe, to ich różnorodność jeśli chodzi o wielkości, formy i kształty.

Dzięki temu można na przykład wcielić w życie własną koncepcję graficzną, którą chcemy zaprezentować klientom, bezpośrednio mijającym nasz lokal i umieścić ją za ramką, gdzie będzie chroniona przez specjalną folię PCV z funkcją antyrefleksyjną, zwiększającą czytelność przekazu. Jakie więc warianty mamy do wyboru? Począwszy od niewielkich, kompaktowych potykaczy outdoor, na przykład do wyeksponowania menu przed restauracją, poprzez drewniane potykacze reklamowe ze „szkolną” tablicą, na której można za pomocą kredy nanosić dowolną treść aż po większe, rozkładane aluminiowe potykacze reklamowe, pozwalające na umieszczenie w nich dwóch plansz informacyjnych w formie plakatów o rozmiarach do formatu A0 (85 x 120 cm). Oczywiście w ofercie profesjonalistów, takich jak Exact, są dostępne wersje pod wymiar i o niestandardowych rozmiarach dla nietypowych realizacji.

 

Projektowanie przyciągających uwagę potykaczy: najlepsze praktyki

Jeśli chodzi o projekt, to potykacze i tablice reklamowe muszą ze sobą współgrać, tworząc spójny system identyfikacji. Ich wybór zależy od preferencji każdego zamawiającego, natomiast fachowe porady i szczegółowa wycena pozwalają wypracować satysfakcjonujący kompromis nawet dla niezdecydowanych klientów. Unikatowe potykacze reklamowe mogą być znakiem rozpoznawczym firmy czy działalności, stąd warto zainteresować się na przykład modelami, które są wyposażone w nowoczesne i energooszczędne źródła LED. To po pierwsze dodatkowo przyciąga wzrok przechodniów, zwłaszcza po zmroku, a po drugie jest w zasadzie całkowicie bezobsługowym rozwiązaniem na wiele lat codziennego użytkowania w trybie ciągłym.

 

Zastosowanie potykaczy reklamowych w różnych branżach

Stojąc przed dylematem i pytaniem, jaki potykacz będzie najlepszy dla mojej firmy, można z przekonaniem odpowiedzieć „każdy”, bo podjęcie decyzji o zamówieniu i zakupie wiąże się z rozsądnym wyborem rozwiązania, popartym profesjonalnym doradztwem. Dla przebojowych, kreatywnych i lubiących zmiany, drewniane potykacze z tablicą do pisania kredą mogą stanowić źródło codziennych inspiracji, wymyślania haseł czy motto firmy. Bywa i tak, że oryginalny napis szybko staje się popularny w mediach społecznościowych, gdy zaintrygowana nim osoba roześle go i udostępni dalej, co poszerza nam zasięgi poza grono przypadkowych przechodniów.

Schludne, eleganckie i estetyczne potykacze stalowe bądź aluminiowe są świetnymi ekspozytorami do wcześniej przygotowanych grafik czy treści na plakatach, które można wymieniać lub aktualizować. Doskonale sprawdzają się na przykład przy reklamowaniu konkretnych produktów, informowaniu o obniżkach, promocjach cenowych lub nowościach. Natomiast ich solidne wykonanie i odporność na warunki atmosferyczne sprawiają, że równie dobrze służą jako przenośny element informacyjny, drogowskaz czy cennik. Jednak niezależnie od wariantu, potykacz reklamowy jest niedrogą inwestycją w stosunku do oferowanych zalet i dlatego warto spojrzeć na niego przychylnym okiem.