EXACT| UL. BRUKOWA 6| 05-092 ŁOMIANKI| tel. 22 774 01 52 22 774 56 60

Liczna publika, fachowcy z tego samego środowiska, okazja do wymiany doświadczeń oraz nawiązania wartościowych kontaktów. Dla każdej firmy, niezależnie od branży, targi i konferencje są idealną sposobnością, aby dotrzeć ze swoją ofertą lub przekazem marketingowym do naprawdę szerokiego audytorium. Trzeba przy tym uświadomić sobie, komu tak naprawdę chcemy się pokazać? Ludziom z branży, a może potencjalnym klientom? W poniższym artykule podpowiadamy, jak dobrze przygotować firmowe stoiska i prezentacje, w zależności od tego kto pojawi się na targach.

EXACT radzi: w zamkniętym kręgu specjalistów liczy się pełen profesjonalizm

Na targi branżowe przyjeżdżają przede wszystkim ludzie zawodowo związani z daną dziedziną. Przede wszystkim przedstawiciele rozmaitych firm, ale też dziennikarze czy pracujący nad innowacyjnymi rozwiązaniami naukowcy. W takim eksperckim gronie trzeba zbudować wizerunek wiarygodnego partnera, który faktycznie zna się na rzeczy i ma coś konkretnego do zaoferowania. Obietnice bez pokrycia – na przykład promowanie nowego urządzenia, kiedy jeszcze nie można zademonstrować działającego prototypu – zwykle sprawiają, że firmy nikt nie potraktuje poważnie. Rzecz jasna z wyjątkiem branżowych i światowych liderów. Apple, Sony, Microsoft, Volkswagen, Harley Davidson czy porównywalni giganci mają na tyle silną markę, że mogą sobie pozwolić na podgrzewanie atmosfery wokół swoich produktów poprzez półsłówka i ładne zapowiedzi. I tak będzie się o nich mówić. Inni, mniejsi gracze muszą zawalczyć o uwagę profesjonalistów za pomocą realnych, atrakcyjnych propozycji biznesowych. Dobrze wyeksponowane stoiska targowe to idealne miejsce do tego, aby zaprezentować swoją ofertę i plany rozwoju. W takich okolicznościach łatwiej o owocne rozmowy na temat warunków przyszłej współpracy.

Widzów przyciągają zarówno same produkty, jak też dodatkowe atrakcje

Podczas otwartych dla publiczności targów konsumenckich stricte biznesowe podejście nie zdaje egzaminu. Jak wskazują doświadczenia naszych Klientów, widzowie niekoniecznie odwiedzają branżowe wydarzenia po to, żeby dokonywać zakupów. Większe znaczenie ma możliwość zapoznania się z nowinkami, a także odrobina rozrywki. W takich przypadkach stoisko wystawowe można urządzić w taki sposób, aby skoncentrować się bardziej na wykreowaniu pozytywnych skojarzeń z marką niż prezentowaniu suchych faktów. Konkursy z nagrodami, dynamiczne spoty, rozdawane gadżety, a nawet pokazy artystyczne – takie rzeczy skutecznie kuszą do tego, aby podejść bliżej i zobaczyć, o co cały ten hałas. W firmie EXACT mamy akcesoria niezbędne do zbudowania atrakcyjnego stanowiska targowego. Z nami skutecznie zwrócisz na siebie uwagę!