EXACT| UL. CISOWA 3| 05-092 ŁOMIANKI| tel. 22 774 01 52 22 774 56 60

Barwne, wzorzyste, wypełnione grafikami i stanowiące estetyczne tło – ścianki reklamowe stały się powszechnym elementem różnego rodzaju wydarzeń, spotkań, eventów i wystaw. Są obecne podczas relacji sportowych i wywiadów z ich uczestnikami lub stanowią dyskretne tło dla gwiazd ekranu i znanych osobistości podczas konferencji prasowych w błysku fleszy. Dzięki propozycjom, które odnajdziesz w ofercie Exact, możesz dopasować ściankę reklamową do swoich indywidualnych potrzeb. Przyjrzyjmy się dokładniej temu rozwiązaniu, poznając korzyści i efekty, jakie płyną z zastosowania ich w praktyce.

Kluczowe kryteria wyboru systemu wystawienniczego dla Twojego przedsięwzięcia.

Przy opracowywaniu projektu stoiska na targach czy punktu informacyjnego na wystawie z pewnością trzeba wziąć pod uwagę kilka istotnych aspektów, by całość prezentowała się efektownie, schludnie i spójnie. To między innymi rodzaj ścianki i jej rola w całej aranżacji stoiska, wybór jednego z wielu systemów ekspozycji oraz grupa docelowa odbiorców. Ścianki reklamowe są skutecznym nośnikiem przekazu i powinny być zaprojektowane w przemyślany sposób – bogactwo możliwości jeśli chodzi o materiały, sposób wykonania, indywidualne grafiki czy wybór kształtów pozwala popuścić wodze fantazji. 

Dostępne w Exact rozwiązania są nie tylko na każdą kieszeń, ale też wykonane pod specyficzne wymagania – w naszej ofercie klient ma do wyboru między innymi ścianki tekstylne, ALU proste oraz łukowe, przestrzenne, przegubowe czy uchylne wiatroodporne. Dopasowane pod wymiar zgodnie z życzeniami zamawiającego i spersonalizowane pod każdy rodzaj przedsięwzięcia stanowią integralny element nowoczesnego systemu wystawienniczego.

Ścianki reklamowe: skuteczne narzędzie wzmocnienia wizerunku Twojej marki.

Nowoczesne ścianki reklamowe na wymiar zapewniają wykorzystanie jak największej ilości dostępnej przestrzeni wystawienniczej oraz wypełnienie tła, jeśli na przykład chcemy coś zasłonić lub ukryć przed oczami oglądających. Odpowiadają różnym potrzebom i są łatwym w przewożeniu, skutecznym środkiem reklamowym, do rozłożenia dosłownie w kilka chwil w dowolnym miejscu. Jest to szczególnie cenny atrybut, gdy przewidujemy kampanię reklamową w różnych lokalizacjach w krótkich odstępach czasu lub uczestniczenie w wielu powiązanych ze sobą wydarzeniach – dzięki temu stoisko będzie rozpoznawalnym, charakterystycznym punktem każdego z nich.

Wśród wielu naszych propozycji na pewno godne uwagi są ścianki reklamowe podświetlane, które dodatkowo wabią oczy świetlną grą barw, eksponującą detale tła. Są to na przykład lekkie konstrukcje typu pop-up, rozkładane ekspresowo bez użycia narzędzi, w których świetlne listwy z diodami LED przymocowane są  do dolnej i górnej części wewnątrz stelaża. Wysokiej jakości wydruki na tkaninie backlight są obszywane taśmą silikonową, a po rozłożeniu naprężają się tworząc gładkie i jednolite tło. Mogą to również być gustowne i eleganckie wolnostojące ramy z profili z anodowanego aluminium, podświetlane diodami soczewkowymi, osadzonymi w przeciwległych krawędziach. Z kilku takich pojedynczych elementów można dzięki specjalnym łącznikom budować większe struktury, a nawet całe stoiska targowe, ustawiając ścianki reklamowe w dowolny sposób i pod różnymi kątami.

Jak ścianki reklamowe potrafią zwiększyć widoczność Twojej firmy na targach i eventach?

Tym, co przede wszystkim przemawia za tym, by wykorzystać ścianki reklamowe tekstylne jest ich niesamowita elastyczność jeśli chodzi o projekt i wykonanie – wyrazista grafika doskonałej jakości, tematyczne tło ze zdjęć o wysokiej rozdzielczości lub ascetyczny projekt, wykorzystujący paletę barw utożsamianych z konkretną firmą. Możliwości kreowania są bardzo szerokie, zaś transport i ustawianie całości banalnie łatwe. Wszystkie moduły systemu wystawienniczego ze ścianek tekstylnych można dowolnie ze sobą łączyć oraz konfigurować, uzyskując zabudowę stoiska oczekiwanej wielkości. Ta elastyczność  i uniwersalność ma znaczenie zwłaszcza przy rozstawianiu się w miejscach o ograniczonej przestrzeni lub aranżacji w nietypowym kształcie.

Ścianka pop-up proponuje do zagospodarowania sporą powierzchnię reklamową, na której można umieścić wybraną grafikę, logo albo znak firmowy, motto lub hasło kampanii i każdego rodzaju komunikat czy przekaz, który uważasz za istotny. Odpowiednio zaprojektowane ścianki pop-up stanowią ciekawy wyróżnik firmy podczas targów, spotkań czy innych wydarzeń związanych z możliwością promowania marki. Są to z pewnością jedne z najlepszych metod przyciągania grona potencjalnych klientów i rzeszy gości, zainteresowanych nietuzinkową oprawą stoiska.