EXACT| UL. CISOWA 3| 05-092 ŁOMIANKI| tel. 22 774 01 52 22 774 56 60

Mimo prężnego rozwoju marketingu cyfrowego papierowe ulotki wciąż pozostają dla wielu firm nieodłącznym narzędziem promocyjnym. Ich wydruk jest stosunkowo tani, a skuteczność dotarcia do klientów w ujęciu lokalnym – zaskakująco wysoka. Ulotki są też znakomitym uzupełnieniem innych działań marketingowych, dlatego warto zadbać o ich efektowną ekspozycję. Pomogą w tym stojaki reklamowe produkowane przez firmę EXACT. Dlaczego warto w nie zainwestować?

Stojaki reklamowe – z jakich materiałów powstają?

Stojaki na ulotki sprzyjają estetycznej organizacji i ekspozycji drukowanych materiałów reklamowych o niedużym formacie. Do ich produkcji używa się różnych materiałów. Największą popularnością cieszą się stojaki na ulotki z plexi. Są niedrogie i nie rzucają się w oczy, dzięki czemu harmonijnie wpasowują się każdą przestrzeń. Osoby, które wymagają wyższej jakości i bardziej efektownego designu, powinny zwrócić uwagę na stojaki reklamowe wykonane z drewna, aluminium, stali perforowanej i elementów chromowych.
Firma EXACT często łączy ze sobą wymienione wyżej materiały, tworząc wysoce estetyczne i solidne stojaki, które charakteryzują się ponadprzeciętną trwałością. Drewniane lub stalowe stojaki na foldery reklamowe są droższe od modeli z plexi, ale też znacznie lepiej znoszą intensywną eksploatację i upływ czasu. To dobra inwestycja w jakość i wizerunek Twojej firmy.

Stojaki na ulotki – dlaczego warto z nich korzystać?

Stojaki na ulotki i foldery reklamowe powinny być nieodłącznym elementem wyposażenia każdego punktu handlowego, usługowego, stoiska na hali wystawienniczej, hotelowej recepcji, akademika, urzędu czy też banku. Zapewniają one materiałom reklamowym profesjonalną oprawę, ułatwiają do nich dostęp oraz ograniczają bałagan, z którym zawsze mamy do czynienia, kiedy ulotki leżą luzem na stoliku. Taki rozgardiasz skutecznie zniechęca potencjalnych klientów do sięgnięcia po folder. Równie zniechęcająco działa na ludzi wręczanie ulotek na ulicy.
Z naszych obserwacji wynika, że klienci znacznie chętniej sięgają po drukowane materiały reklamowe i zapoznają się z ich treścią, kiedy nie czują, że są do tego zmuszani. Osoba zainteresowana daną ofertą sama podejdzie do stojaka i sięgnie po ulotkę, która wzbudzi jej ciekawość. To idealny przepis na nienachalną promocję swoich usług.
Kolejną zaletą wykorzystania stojaka reklamowego w firmie jest jego mobilność. Ekspozytor w każdej chwili można przenieść w inne miejsce, gdzie będzie ona łatwiej dostępny dla zainteresowanych. Stojak na ulotki można też wziąć ze sobą na targi, na event lub inne wydarzenie. Jego transport nie sprawia większych trudności.

Stojaki na foldery reklamowe tworzone na zamówienie

Potrzebujesz stojaka na ulotki w niestandardowym rozmiarze, w konkretnej kolorystyce lub z indywidualnie dopasowanym miejscem na materiały reklamowe? Skontaktuj się z naszymi specjalistami, a wspólnie zastanowimy się, jaki rodzaj ekspozytora najlepiej wpisze się w Twoje potrzeby. Mamy wieloletnie doświadczenie w tworzeniu różnorodnych narzędzi ułatwiających promocję firmy. Dla nas liczy się jakość! Co rozumiemy pod tym pojęciem? Solidne wykonanie, wysoką funkcjonalność, efektowny design. Nie szukamy dróg na skróty! Zapraszamy do skorzystania z usług firmy EXACT.