EXACT| UL. CISOWA 3| 05-092 ŁOMIANKI| tel. 22 774 01 52 22 774 56 60

W natłoku informacji i chaosie reklam, jakie nas otaczają nie jest łatwo przebić się do świadomości odbiorcy oraz przyciągnąć jego uwagę – kluczem do sukcesu owocnej kampanii reklamowej jest umiejętna sztuka wyeksponowania informacji, które chcemy przekazać. Odpowiedź na pytanie, jakie formy reklamy są skuteczne, jest złożona i często tkwi w umiejętnym wykorzystaniu różnych narzędzi ekspozycyjnych lub ich łączeniu. Spróbujmy przybliżyć to zagadnienie, przyglądając się dostępnym w naszej firmie rozwiązaniom. Podzielmy je według kategorii, które pozwolą opisać zalety każdego z rozwiązań osobno, aby każdy mógł wybrać odpowiednie dla siebie.

Stojaki na ulotki – klasyczna forma interakcji z klientem.

Wiszące lub stojące ekspozytory ulotek to jedna z najprostszych metod ich eksponowania, jednak nie oznacza to, że sama w sobie musi mieć prostą formę. W naszej ofercie znajdują się stojaki, które przyciągają wzrok nietuzinkowym kształtem, kolorystyką czy wykonaniem. Z pewnością zostaną zauważone zanim potencjalny klient weźmie w dłoń ulotkę informacyjną, folder czy broszurę, a to już połowa sukcesu. Ekspozytory na ulotki powinny łączyć elegancki projekt z ciekawym kształtem, być zauważalne ale nienachalne oraz stanowić pierwszy, bezpośredni element w rozpowszechnianiu informacji. Umieszczając je w dobrze widocznych miejscach i w zasięgu ręki przechodzących osób można łatwo dotrzeć do sporego grona potencjalnych klientów natychmiastowo. Stojaki z ulotkami będą skuteczne w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego, poczekalniach czy recepcjach i są podstawowym reklamowym elementem ekspozycyjnym ustawianym w celu przyciągania uwagi.

Potykacze – sposób na zaciekawienie przechodniów.

Potykacze są doskonałym pomysłem na wyróżnienie się w morzu reklam zewnętrznych, a to dzięki temu, że mogą przyjmować oryginalne formy – od lekkich, minimalistycznych konstrukcji na pojedynczym wsporniku poprzez rozkładane, dwustronne tablice drewniane, idealne dla barów i restauracji z „zupą dnia” lub chwytliwym hasłem reklamowym, zapisanym kolorową kredą aż po solidne potykacze zewnętrzne, odporne na warunki atmosferyczne czy silny wiatr. Wybór powinien być przemyślany pod kątem tego, jakie informacje i w jaki sposób pragniemy przekazać, ale wspólną cechą wszystkich potykaczy jest ich łatwość przenoszenia i mobilność. Można je ustawiać bezpośrednio przed lokalem lub po drugiej stronie ulicy, odwracać, przenosić i szybko chować w przypadku nagłej burzy. Niezależnie od wybranej opcji potykacz skutecznie przyciąga wzrok i uwagę klientów, bywa, że czasem w bardzo bezpośredni sposób – gdy ktoś przez chwilę nieuwagi po prostu na niego wpadnie. No cóż, zdarza się – niemniej jednak jeśli zależy Ci na uniwersalnej, przenośnej i łatwej do zaadaptowania na bieżące potrzeby formie reklamy, to potykacze są dobrą opcją – ich ciekawe kształty plus kreatywne treści reklamowe sprawiają, że stanowią świetny sposób na zainteresowanie odbiorców.

Ramki OWZ – przekazuj informacje w zgodzie z estetyką.

Jeżeli jako priorytet traktujesz elegancki ale też czytelny przekaz informacji, to do tego celu doskonale nadadzą się ramki OWZ („otwórz, włóż, zamknij”). Schludna forma świetnie zaprezentuje się w nowoczesnych pomieszczeniach, lokalach, biurach czy lobby hotelowym, na przykład przy recepcji. Ramki OWZ pasują nie tylko do stonowanych wnętrz, lecz także sprawdzają się jako zewnętrzne ekspozytory – w miejscach, gdzie ważne jest prezentowanie informacji z zachowaniem estetyki. Co istotne, chronią umieszczone w nich plakaty lub ulotki przed czynnikami atmosferycznymi, zapewniając czytelne i profesjonalne wyeksponowanie treści reklamowych przed lokalem.

Windery reklamowe – nie sposób oderwać od nich oczu. 

Kolorowe, targane wiatrem flagi reklamowe, czyli windery, będą kolejnym świetnym nośnikiem reklamy – są pokaźnych rozmiarów i energicznie powiewając skutecznie przyciągają wzrok potencjalnych klientów. Można je porównać do wirtualnych banerów typu flash, gdzie najważniejsza jest animacja, a więc ruch, wyrazista kolorystyka i odmienny format. Nasz zmysł wzroku działa podobnie jak u większości drapieżników – jest wyczulony na nagłe zmiany położenia i przemieszczanie się obiektów. Windery lub napędzane siłą wiatru i trzepoczące jak żagle banderole doskonale sprawdzają się w miejscach, gdzie jest ciągły tłum ludzi  – są świetne przy otwarciach lokali, imprezach masowych czy lokalnych uroczystościach. Jako mobilna forma lekkiej, przenośnej reklamy windery bądź flagi reklamowe nadają się do wykorzystania w dużych kubaturach pomieszczeń, takich jak centra handlowe, hotele albo przestrzenie wystawiennicze. I co najważniejsze – możliwość ich personalizacji, bogactwo opcji kolorystycznych oraz kreatywnego wykorzystania logotypów czy czcionek charakterystycznych dla marki to pole do popisu dla naszych pomysłowych grafików.