EXACT| UL. CISOWA 3| 05-092 ŁOMIANKI| tel. 22 774 01 52 22 774 56 60

Tradycyjne formy promocji wciąż są cenionym przez specjalistów od marketingu środkiem przekazu. Atrakcyjne wizualnie banery czy rozwieszane w miejscach publicznych plakaty nadal są w stanie przykuć wzrok odbiorców – nawet jeżeli dziś ludzie na ulicach częściej patrzą w ekran swojego smartfona niż pod własne nogi. Podobną skutecznością w dotarciu do uwagi przechodniów cechują się także potykacze reklamowe. Nieco wbrew nazwie, istotą działania tych nośników wcale nie jest wywołanie upadku „cyber-zombie”, lecz wyeksponowanie grafiki bądź oferty pobliskiego lokalu albo punktu usługowego. Nasi fachowcy z EXACT podpowiadają, jak dobrać taką przenośną planszę stosowanie do wszystkich istotnych okoliczności.

Reklama zewnętrzna musi być wyjątkowo trwała i odporna na kaprysy pogody

Aby przekaz faktycznie trafił do odbiorcy, musi być łatwo dostrzegalny, najlepiej już z dużej odległości. Widzialność spada praktycznie do zera, jeżeli potykacz reklamowy przewróci się pod wpływem wiatru albo obraz/treść ulegnie rozmazaniu przez deszcz lub wyblaknie na słońcu. W takich przypadkach cały wysiłek włożony w opracowanie ładnej grafiki czy chwytliwych haseł zwyczajnie idzie na marne. A w niektórych branżach trudno wyobrazić sobie płynne funkcjonowanie biznesu bez zewnętrznej reklamy. Wystarczy jedynie zainwestować we właściwe rozwiązania, aby uniknąć podobnych kłopotów. W ofercie EXACT znajdują się m.in. potykacze outdoorowe – dzięki zamocowaniu tablicy na elastycznych sprężynach i masywnej podstawie plansza zawsze pozostanie w pionie, niezależnie od pogody. Z kolei antyrefleksyjna folia PCV gwarantuje, że umieszczony w środku poster będzie czytelny pod każdym kątem. Warto również zwrócić uwagę na modele z dodatkowo zabezpieczoną, wodoodporną ramą.

Planujesz często zmieniać grafiki i treść reklamy? Rób to szybko, nie trać czasu!

Bodaj najczęściej spotykanym w przestrzeni publicznej typem potykaczy są tablice kredowe w drewnianej oprawie. Zwłaszcza lokale gastronomiczne często stosują taką formę promocji – informacja o dzisiejszym daniu specjalnym czy krótkich promocjach potrafi zachęcić do wejścia do środka. Tym bardziej, jeżeli konkrety podano w formie wierszowanej albo przyozdobiono ładnym, odręcznym rysunkiem. Tutaj kluczowe są łatwość i szybkość zmiany przekazu eksponowanego na potykaczu reklamowym. W sytuacji kiedy proste zmazanie gąbką nie wchodzi w grę, a trzeba wymieniać cały plakat, warto zwrócić baczniejszą uwagę na mechanizmy zatrzaskowe w ramie. Nie zaszkodzi tutaj wspomnieć o obecnych w asortymencie EXACT tablicach dwustronnych PCV. Istnieje opcja naklejenia specjalnej czarnej folii, umożliwiającej pisanie kredą. Takie uniwersalne plansze „dwa w jednym” z pewnością znajdą wiele praktycznych zastosowań.